Badevekt

Jeg har kjøpt badevekt! Nå kan jeg veie meg ukentlig, og da er det nok snart  jeg som troner øverst på bloggtoppen! Ja  for det skal vel ikke mer til enn en litt feit person og ei badevekt for å entre bloggtoppen i disse dager?

Da jeg var riktig stor, sånn i 2017, når toppbloggerne måtte ty til både Rumpe-update……..og rumpe-ekstensjon  for å nå toppen av bloggtoppen, da veide jeg rundt 135 kilo. Ja jeg vet, jeg var en virkelig stor blogger på den tiden.

Nå har jeg krympet. Veier mindre enn en velfødd kokk fra Alta, men likevel mer enn nok til både å ha tyngde i enhver diskusjon og til å kunne legge vekt på det som er viktig i livet.

Siden over halvparten av dere nå sitter og myser for å finne ut hva denne kjerringa veier skal jeg røpe at tallet er 123. I grunn et tall som sier utrolig lite om hvem jeg er og hva jeg står for.

Og nå har jeg holdt mitt andre løfte til dere, et blogginnlegg om vekt.

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg