Endelig!!!!!

Bloggtopplista er oppdatert.  Jeg er på en 13.plass, og kan atter starte min vandring mot toppen.  Dere vet målet mitt er å bli toppblogger, helt der oppe, og så bruke min påvirkningsmakt til å overbevise alle om at de skal stemme Rødt!!!
Nå har det vært litt mye politikk i det siste, men i dag skal jeg virkelig kose meg med topplista.  Målet er minst en 12. plass i morgen tidlig.

Den første jeg må danke ut er Andrea Sveinsdottir.  Hun har et innlegg om bildeveggen over senga på soverommet sitt.
Som dere ser av bildet over har jeg og bildevegg på soverommet.  Riktignok ikke så mange bilder som Andrea, men bildevegg er bildevegg. Har heller ingen rabattkode. Bildet er en gave fra “Tante Astrid”:  Men du kan lese innlegget om  soverommet vårt… helt gratis. Kanskje blir du inspirert.  Vel, sjekk ut soverommet mitt folkens og jeg er garantert en plass opp på bloggtopplista.

Spis og Spar er på 11. plass. Hennes reklameinnlegg for airfryer skrev jeg om allerede i går. Klikker du deg inn på den linken for litt repetisjon stiger jeg raskt en plass til
Hadde i grunn trengt et reklameinnlegg….  Både Andrea og Katrine (Hun fra Spis og spar) har jo det..

Jeg kunne jo og ha en Give Avay sånn som Vibbedille på10. plass.
Må vurdere det litt. Har hatt det to ganger før på bloggen. Men den siste gangen gikk noe galt, for vinneren fikk aldri gaven.  Ble mye surr og rot, men gaven var og ble borte. Posten mente den var levert. Mottakeren fikk den aldri. Da er det jo ikke noe gøy.

Stine Skoli på 9. plass har innredet et barnerom.
Jeg pleier alltid å bli inspirert av Stine Skoli og hennes innredningsinnlegg.  Jeg har ett barn som fremdeles bor hjemme. Kanskje jeg skulle bruke dagen på å innrede et søtt barnerom til Yngste Sønn?
Eller kanskje ikke.
Mulig jeg da plutselig ikke hadde noen barn som bodde hjemme lenger.

Julie Nyland er på 8. plass selv om innlegget er fra forrige måned. Jeg har kommentert det før.  Hun poserer i en kjole som er alt for kort til å kalles lårkort, og klager over at en artikkel om henne fikk vinklingen  “selger lettkledde bilder på nett, fnyser av kritikken”. 
Muligens jeg og hadde rast oppover bloggtoppen hvis jeg hadde posert i en så kort kjole, men nei. Det er ikke alt jeg gjør selv om det ville gi klikk.
Ikke har jeg tenkt å gjøre som Martine Halvs på 6. plass heller.  Posere i undertøy og reklamere for Cubus.

På fjerde plass har vi Mat fra bunnen.  Hun deler middagstips til hele uka.  I dag er det Moussaka.  Det tro jeg at jeg   skal lage i dag og. Eller en slags form for moussaka.  Vi har så mye squash i kjøkkenhagen. Må få brukt opp noe.  Tenker å lage en slags grateng. Og mat-innlegg, det pleier å dra lesere, så middagslaging blir det muligens ett innlegg av.

Av de 12 bloggene som ligger over Kjerringtanker på bloggtoppen er det 7 som ga meg tanker om hvordan jeg kan avansere på bloggtopplista.  Noen av de vil bli prøvd ut, så følg med, følg med.

 

 

 

 

 

 

 

 

15 kommentarer

Siste innlegg