Jeg er syk

Pust med magen, slapp helt av. Alt er bra med meg, ja bortsett fra de vanlige vondtene, men de har jeg jo lært meg å leve med.  Jeg har bare lært av click-bitenes-konge Kokkejævel som er tilbake på bloggtoppen med denne overskriften.  Så siden jeg er på en 46. plass i dag, avanserte en plass etter reklamestuntet i går, regner jeg med at en dramatisk overskrift om sykdom i disse dager vil føre meg videre oppover lista.

Kokkejævel er heller ikke syk, overskriften til tross.  Ikke sykere enn vanlig i det minste. Kun syk etter oppmerksomhet – eller click som jo gir han 3 øre pr. click i inntekter. En slik avtale ønsker jeg meg og Kunne gitt meg en inntekt på 20 kroner pr. dag.
“Sykdommen” til Kokkejævel består av at han våkner tidlig om morgenen. I dag klokka 4.
Jeg har og vært våken siden klokka 4 to morgner på rad.  Hvofor kommer jeg tilbake til i et senere innlegg.  (Følg med, følg med.)
Kokkejævel vekker Kjærest fordi han ikke får sove, og får seg en real spring-skalle.,  Jeg kunne ikke jeg finne på å la det gå ut over Gamle Gubben Grå at jeg ikke får sove.  Så egoistisk er jeg ikke!
Gamle Gubben Grå ville ikke funnet på å gi meg en springskalle selv om jeg hadde vekket han, ikke fordi han er så tålmodig og snill, men fordi det ligger en illsint Charlie Chihuahua mellom oss i dobbel-senga som ville forsvare “Mor”  med tenner og klør.

I dag har jeg fri.  Skal kose meg. Sola skinner.  Snart er det helg.

10 kommentarer
    1. Mens en annen toppblogger har overskrift “Dagens karanteneantrekk”. Jeg lo så jeg nesten ramlet av stolen. 14 dager med antrekk? Nå har jeg ikke lest innlegget, men håper jo det inneholder litt mer enn bare antrekk kun leserne ser for tiden , og selfies 😁 Det jobbes hardt i karantene, tydeligvis.
      Ha en fin dag!

        1. Nå er det hva hun spiser i karantene…😁. Viktig, muligens.

          Datter med mann og barn stappet seg selv i karantene da alle ble forkjølte. Melding fra datter etter en tid: Nå har jeg sett ut som en dass i mange dager. I dag har jeg forsøkt å se litt normal ut og fikset meg litt. Men hun blogger jo ikke…hehe.

          (Jeg har velsignet husfred her jeg sitter og unngår folk pga risikoen.)

    2. Vet ikke hva som er verst jeg, overskrifter som “Konkurs” og “Jeg er syk!” eller “Dagens karanteneantrekk”…
      enkelte prøver å sko seg på krisetider, det er sikkert.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg