Lavkarbo er ut……

I dag er jeg oppe på en tredjeplass!! Og i dag står jeg fint i det. Synes vinden har løyet.  Mulig fordi jeg hadde så my annet å gjøre at jeg ikke hadde tid til å sitte å finlese kommentarfeltet.

Tredjeplassen tok jeg vel fra Spis og Spar. Hun lå i det minste over meg i går. Hennes ukesmeny på lavkarbo frokoster og lunsjer slo ikke så an som mine Joikakaker i kano… Det er det jeg har sagt lenge. Lavkarbo er på vei ut.

Mamma på hjul er snart på hjortejakt. For hjorten gikk over en strek da den forsynte seg av rosene til Vivian.  At hjorten tok plommene til mannen hennes klarer hun å se humoren i, men når den forsynte seg av roene hennes så hun rødt!
Når hun bare får det fotbrettet til rullestolen kommer hun til å sitte ute på terrassen med muskedunderen klar.  Stakkars hjort sier jeg.

Da er det bare Kokkejævel igjen.  Han skal jeg helt la være å kommentere. Det er best slik. I innlegget Joikaboller, julegaver og ulv i fåreklær….skrev jeg

Da har vi bare Kokkejævel igjen. Det innlegget er jeg helt sikker på at jeg skal forbigå i stillhet!
En ulvedebatt i kommentarfeltet mitt  er det siste jeg trenger i dag.

Det var nok til at jeg ble truet med anmeldelse.  Nei, ikke fra Kokkejævel. Han er ikke idiot.  Men fra en av blodfansen hans  som kaller seg “Bjørg” Les bare hva dette søte menneske skriver;:

Skjønne faen ikke hvorfor du har bynt og kommenter kokkejævel igjen!?? E faen ikke veldig mange mnd siden du sa at du aldri skul gjør det mer!!? Patetiske kvinnemenneske! Hadde anmeldt dæ om æ va han,e vel nok og ta tak i… du burde skjemmes!!

Bjørg heter forresten Bente skal vi tro mailadressen hennes. Og ja det er den samme elskelig personen som også mener at tjeg skulle hatt en brystreduksjon.

Vel pliktene kaller. Frokostmøte med NHO for å fortelle hva Rødt mener om ting de lurer på. Og ja, jeg har allerede festet på meg bh-en.

17 kommentarer
      1. Jeg fikk dessverre ikke like mye taletid som de andre partiene.
        Synd, for Rødt har 3n utrolig god grønn industripolitikk som jeg tror mange av næringslivsledere vikle bli overrasket over.

        1. Huff så dumt, du må bare stå på heier på deg
          Lag deg en fin fin ettermiddag/kveld
          Ps Gratulerer med plasseringen

    1. Det er vanskelig å forstå hva du vil med å henge ut folk sånn. Jeg leser bloggen din fordi du har noen morsomme, interessante og koselige innlegg med jevne mellomrom, men reagerer på måten du «outer» folk når du blir sint. I fjor når kokken la ut en lignende kommentar som han hadde fått (ikke fra kvinnen fra Alta) men en annen, så ymtet du frampå om at han gjorde for å få sympati og klikk. Hvorfor gjør du det samme da? Jeg er sikker på at alle bloggere får noen drittkommentarer innimellom, men at de de fleste bare overser dem.

      1. Jeg mener å bevisstgjøre folk på hva som faktisk skrives i kommentarfelt. Jeg tåler kritikk, jeg tåler ufine kommentarer. Ikke alle gjør det.
        Med å skape en bevisstgjøring rundt offentlig debattkultur, som et kommentarfelt jo er, kan vi kanskje få til en endring..
        Det blir feil at folk skal gå fri fra å ta ansvaret for sine uttalelser ved å fremstå som anonyme.

        1. Det er ikkje så farlig, bare det er noen vettuge folk der oppe så går det helt fint <3
          Er ikkje så galt å ligge å "loke" (<–som ungdommen sier) blant Topp10 uansett 😀

    2. Hehe, vil bare si at det er ikke alle Bente’r som synes du er ufin. Du er herlig! Koser meg med bloggen din hver dag. Stå på videre!

    3. Liker taktikken!

      Lykke til med valgkampinnspurt. Når det gjelder hjort og rådyr (som vi er mest plaget med i min del av landet) er det to ting jeg anbefaler – lyddemper og en god rødvin 😉 Stylterotter kaller jeg de infame rådyrene som beiter i hagen- hjelper ikke å være pen når stauder er en del av menyen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg