Sendte en mail

Husker dere Regnbuen, dagsenteret for mennesker med psykiske lidelser som jeg har skrevet om i innleggene La oss kutte hos de som forlanger minst… og Gjorde jeg rett?
Jeg har fremdeles ikke fått noe svar fra saksbehandleren som jo lett som en plett kunne sende de dokumentene jeg har etterlyst til meg.

Min uro over å ha blitt lurt har ikke blitt mindre.
På lørdag da jeg sto på stand på torget snakket jeg med en av brukerne av dette dagtilbudet  Hun var redd for hva som skulle skje med tilbudet.  Hun hadde ikke fått med seg at de skulle få noe nytt sted å være.  Hun var redd og engstelig for å miste et tilbud som betød mye for henne.

I dag sendte jeg ny mail. Denne gangen direkte til spesialrådgiveren.

Viser til mail av 9.9 og samtale med Kommunalsjef XXXXXXXX 10.9. 
Kan ikke se å ha mottatt noe svar på denne henvendelsen etter at den ble videresendt fra Sekretariatet til saksbehandler, altså til deg XXXXXXXXXX

Når kan jeg forvente å motta vurderingen til XXXXXXXXXXX  fra april 2020 som det er vist til i saksfremlegget til sak 32/20 i møte i HOV 8.9 og  rapporten etter  branntilsyn som det vises til i samme sak?

jeg håper det at  dokumentene ikke er mottatt skyldes en ren forglemmelse, og at min uro for at dokumentene overhode ikke eksisterer er totalt ubegrunnet.   

Håper på snarlig svar.

Så får vi håpe på et snarlig svar, ellers må jeg nok gå til lokalavisa og lufte min bekymring, eller ta andre grep for å vise at jeg ikke finner meg i å bli lurt.

 

13 kommentarer

Siste innlegg