Blåmandag

Alle de andre i Drømmehuset er ferdig med ferien. Hverdagen er tilbake, og de er forsvunnet på jobb.  Bare jeg er igjen hjemme. Ingen jobb på meg. Føler litt på det i dag. Ubrukelig. Utenfor.
Heldigvis er det et politisk møte i kveld. Greit å ha en ting i kalenderen.
En ting i kalenderen denne uka. Jeg som knapt pleide å ha en blank dag i den kalenderen.
Utenfor. Hvor ble det av livet mitt? Det travle hektiske livet jeg elsket?
Kjenner at jeg ikke har kommet helt i mål med å skape meg en ny hverdag.

Blir ikke i bedre humør av å klikke meg inn på bloggtopplista.
En 12. plass!  Knapt over 1.000 sidevisninger. Landsby-weekend på Dokka….., kirkehistorie og Gamle slektninger… er tydeligvis ikke det som drar den helt store strømmen av lesere.

I dag har jeg planer om å skrive innlegg om “Hus og hjem”.  Det pleier å være populært bloggtema.
Jeg skal nemlig “rive en vegg”. Litt fornying i Drømmehuset er på trappene.
Riving av vegg kan og være en fin måte å få ut litt frustrasjon på – eller få meg enda mer frustrert fordi jeg støter på utfordringer og problemer jeg ikke helt hadde sett for meg…..

Vel, det er bare en måte å finne ut på om jeg blir kvitt frustrasjon eller opparbeider ny.  Det er å komme seg i gang med jobben.
Dere får høre ut over dagen hvordan det går.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg