Krølltang?

Jeg var nede på en 33. plass i går, men når jeg skriver om Gamle Gubben Grå og kjerringa gjør ting de ikke kan. deler private ting som når jeg onanerte sist og innrømmer at jeg slo Gamle Gubben Grå er det jo ikke så rart at det blir klikk og sidevisninger.  Så i dag er jeg oppe på en 22. plass.  Langt mer fornøyd med det!

Isabell Raad er fremdeles på bloggtoppen. Der er det lite nytt, og hennes siste innlegg har jeg alt kommentert i innlegget I morgen skjer det…Så siden det er lite nytt fra Isabell, går jeg ned på plass nummer 100 og kommenterer bloggen  beonite. Bloggen til bloggeren  Nicole Touch. En helt ny blogg for meg.

Nicole har et innlegg om noe jeg vil kalle en krølltang.  Mulig det har et mer fancy navn nå.  Men denne krølltanga er altså helt fantastisk til å lage store gammeldagse Hollywood-krøller.

Det er en stund siden håret mitt var langt nok til at ei krølltang ville få særlig tak, og enda lenger siden jeg hadde langt nok hår til å lage store gammeldagse krøller alla 80 tallets filmskuespillere.  Men selvsagt har jeg vært der jeg og..

Den første krølltanga jeg husker kom Høvdingen hjem med fra Tyskland en gang på 70 tallet,  Den lagde fine harde krøller, og var gloende varm.  Storesøster som  var husets frisør alt fra ung alder pleide å krølle håret mitt med den, og det skjedde aldri uten at jeg samtidig fikk brannsår på minst ett av ørene.
Jeg husker hun skulle krølle håret mitt før jeg skulle på elevkveld i 6. klasse.  Hun fikk med øreflippen inn i gapet på krølltanga, og jeg kunne ulykkelig dra på elevaften med knallrøde, brannskadet øre.  Fornøyd12 åring?  Niks.  Får ikke sjangs hos han kjekke gutten med røde ører!

Tror ikke jeg skal løpe og kjøpe noen ny krølltang, selv om Nicole beskriver den utfyllende både på norsk og engelsk.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg