Årskavalkade

Årets siste dag, og på tide å se tilbake på bloggåret som har gått. En sånn årskavalkade.

Det blogg-innlegget som har fått desidert mest oppmerksomhet i 2020 ble postet allerede i januar. Hva gjør alle folka…….handler om hvordan jeg mener at vi ikke alltid bruker ressursene på best mulig måte i det norske helsevern. Hvis du er ansatt i helsevesenet les, og jeg tror du vil nikke gjenkjennende.  Hvis du er politiker, les og lær. Kanskje er ikke mere penger men mer et annet fokus det som skal til.

Februarinnlegget jeg fikk mest respons på handler om skolenedleggelser her i kommunen. Propagandaministeriumanbefaler jeg for de som er opptatt av lokaldemokrati, og poltikeraroganse.

I mars var det ikke overraskende et innlegg om pandemien som fikk mest oppmerksomhet. Jeg begynner å bli redd….handler om ensomhet, smittevern og mennesker som ikke lenger kan være nære.

Også i april var det et innlegg om pandemien som fikk mest oppmerksomhet. Hvor dum kan en bli…

I mai er det et blogginnlegg som har sin bakgrunn i en av tippbloggerne som går gjennomgå. I innlegget Dette trodde jeg aldri jeg skulle gjøre….er det Kokkejævel og hans moderering av kommentarfeltet som er gjenstand for mitt skråe blikk.

I juni var det igjen Covid og smittevern som var u fokus i det innlegget som engasjerte mest. Det og alle de som demonstrerte i Spikersuppa Endelig tar folk til gatene

Juli og sommer. Utflukter og late dager her hjemme. Men det innlegget som fikk mest oppmerksomhet var nok en gang et innlegg om toppbloggeren. Også i innlegget Skjerp deg, Kokkejævel! er det Kokkejævel som får kritikk. Denne gangen fordi han synes hsn er kul når han demonstrerte sin forakt for smitteverntiltakene regjeringen innførte.

Har dere ventet på livstegn fra meg? spurte jeg i august i et innlegg som handler om mobbing. Det bør alle som mener jeg er en mobber lese.

I september var det tro det eller ei et innlegg om Antrekk   som fikk mest oppmerksomhet. Mulig det skyldes mer Charlie Chihuahua enn kjerringa.

I oktober var det Vondt, vondt, vondtfor ikke å snakke om for et nederlag det var å bli sykemeldt igjen.

I november lekte jeg ordentlig toppblogger og hadde give-away på bloggen. Vinn, vinn, vinn……. Premien ble sendt i retning Stathelle, desverre noen dager etter at jeg hadde håpet.

I desember er det ikke rart at Høyres mediestrategi…er det som har blitt mest lest.  Jeg føler jo at de tre ukene knapt har dreid seg om annet enn ordførere og støttekontakter.  Og det serut som om lokalavisa ønsker at den debatten skal fortsette inn i det nye året.  Vel  det gjenstår å se

2 kommentarer
    1. Hva du har rukket i 2020 – flotte innlegg! Har lest dem fleste av dine innlegg…..Innlegg på 3 meter har jeg kanskje hoppet over 🙂 Godt Nytt år!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg